Zobání, co únavu zahání :)

Únava je hrozná věc, nebo jsou horší výmluvy na ni? :)) Bohužel nevím, která z věcí je pravda, proto jsem se v posledních dnech snažila oběma dvěma situacím předcházet, což je o zkouškovém pěkná dřina, že? Vymýšlela jsem jak na to, protože většina mých spolužáků to řešila jednoduše – energy drinky, což jsem raději s úsměvem odmítla, a ta zbývající část své tajemství nechtěla prozradit, jakoby jim prozrazený zázračný pokrm či nápoj vytvářel novou konkurenci na bojišti za prospěchovým stipendiem. Nu což, kamarádi, tak já si to nějak vymyslím sama, říkala jsem si. A co jsem za zaháněče únavy vymyslela?

Již nedávno jsem se Vám chlubila se svou zdravou „nakopávací“ svačinkou, a to granátovým jablkem, jenže po zkušenosti s ním jsem teď hledala něco, co mi při ládování se jím, nepocáká svou šťávou učebnice a skripta. Teď asi vyzním jako nějaké ušmudláně, nebo něco podobného, ale kdo by měl čas dát si nejdříve něco na zub a pak se jít teprve učit? Já tedy ne, nebo si to tak alespoň nedokáži rozvrhnout, i když bych sebevíce chtěla. Mým cílem tedy bylo něco suššího, co lze bez problémů oddělit na jednotlivé části, které si dopředu předpřipravím…. Rázem bylo hotovo!

A zde jsou mé nejoblíbenější varianty:

Verze č. 1 – Oříšky co dům dal + brusinky a rozinky

Mňamka, kterou si dám na kraj stolu a když už při učení nějak cítím, že mi to přestává jít plynule, sáhnu do skleničky a energie se velmi rychle dostaví.

Někdy obměním za verzi, kde nesmí chybět křížaly, nebo sušené mango. Mňam :)))

aa

Verze č. 2 – Mandle + banán + kiwi, co dělá divy

Ovocná verze, kterou si dle libosti obměňuji, někdy si dám místo mandlí třeba kešu, jindy pozměním druh ovoce za jablka, či hrušky.

a

Na žádný extra nový vymítač únavy jsem nepřišla, to je mi jasné, ale spousta z Vás mi psalo o nějaké tipy, čím se udržuji při učení co nejdéle v pozoru nějakou zdravější cestou. Tak jsem si říkala, že pro Vás udělám výjimku, a to své jedinečné know-how pustím do světa. :)))

Komentáře

NEJPOPULÁRNĚJŠÍ:
Banner