8 potravin které spalují tuky

Zdravé hubnutí bez diet! Zařaďte tyto kouzelné potraviny (spalovače tuků) do svého jídelníčku.
Zázvor – pomáhá proti zácpě a nadýmání a uvolňuje svalům, které jsou unavené po cvičení. Určitě ho doma využijete, protože také léčí chřipku. Abyste nemuseli chroupat zázvor jen tak, doporučuji z něj udělat zázvorový čaj, nebo si koupit kandovaný zázvor.
Skořice – jen jedna lžička denně a spalování tuků se rychle rozjíždí. Má úžasné účinky nejen na hubnutí, ale také na zdraví. Štěpí tuky a zlepšuje metabolismus tuků a cukru u lidí s cukrovkou, zahřívá a stimuluje zažívací trakt. Má dezinfekční a antibiotické účinky a ničí bakterie. Je navíc účinná proti nachlazení, kašli, chřipce. Není ale vhodná pro těhotné a kojící ženy.
Chilli papričky – spalování se rozjíždí při trávení látek, které způsobují oxidaci a spálí všechny kalorie, co jim přijdou do cesty. Navíc jsou přírodní afrodiziakum a působí i proti celulitidě!dglfha-l-610x610-workout-activewear-activewear+set-set-sets-workout+set-grey+workout-grey+activewear-grey+gym+clothes-sexy+gym+clothes-sexy+activewear-sexy+workout+clothes-workout+clothes+womens
Avokádo – ideální potravina, má velký obsah protizánětlivých tuků a bílkovin a zlepšuje stav vlasů a pleti. Povzbuzuje činnost mozku a udržuje nás v psychické pohodě.
Zelený čaj – stejně jako káva je zelený čaj přírodním spalovačem, používejte před pohybem. Zvyšuje dobrou náladu a dodá energii. Pravidelným pitím zeleného čaje budete méně náchylní k určitým typům rakoviny, zejména k rakovině konečníku, slinivky, tlustého střeva, kůže a u žen k rakovině prsu. Mohou za to antioxidanty obsažené v čajových lístcích, které ničí nebezpečné volné radikály.
Chia semínka – používá se jako prevence proti obezitě, více zázračných účinků zjistíte zde: http://stylerka.cz/chia-seminka-na-hubnuti-i-pro-skvelou-plet/
Bobulovité rostliny – jahody, maliny borůvky, rybíz, … Zaženou chuť na sladké a snižují Vaší hmotnost.
Maliny působí proti nevolnostech z cestování dopravními prostředky, únavě a nevolnostech z těhotenství i menstruace.
Angrešt je velice dobrý při jakýchkoli poruchách činnosti jater, které jsou provázeny takovými příznaky, jako je nechutenství, zácpa, bolesti hlavy, nevolnost, pobledlost a zřídka též lehčí žloutenka.
Černý rybíz je významným zdrojem vitaminu C, šťáva je jedinečným prostředkem pro zmírnění pohmožděnin, krvácnosti dásní, také v prevenci proti roztroušené skleróze.
Borůvky jsou lékem na celý dlouhý seznam zdravotních potíží, regenerují a omlazují naše tělo, jsou opravdovým pokladem z našich lesů.
Jahody obsahují vitamin C, který pomáhá posilovat imunitní systém. Vyživuje nervy a mozek, podporuje libido obou pohlaví, zásobuje kůži a vlasy barevnými pigmenty a povzbuzuje činnost štítné žlázy. Zabraňuje únavě, bolesti kloubů, pocity podrážděnosti, nervozity a nespavosti.
Vejce - ideální zdroj proteinů při snídani. Vydatná snídaně snižuje chutě i hlad během dne.

Udělejte něco jen pro sebe!

 

Fit young woman fighting off fast food

Zdroj: facebook/Be healthy

Komentáře

NEJPOPULÁRNĚJŠÍ:
Banner